Agent Servicii Clienti - Telekom
Bucuresti - Ilfov, Bucuresti
Cerinte:
•Cunostinte PC: MS Office;
•Abilităţi de negociere şi vânzare;
•Abilităţi de comunicare;
•Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă;
•Experienta in vanzari, retentie sau relatii cu clientii constituie un avantaj;
Descrierea jobului
Responsabilitati:
•Promoveaza si vinde atat proactiv, cat si reactiv serviciile Telekom, conform obiectivelor;
•Urmareste stadiul cererilor inregistrate;
•Raspunde in timp util solicitarilor venite din partea clientilor prin intermediul mediilor online;
•Asigura suport clientilor care acceseaza site-urile companiei in vederea finalizarii proceselor de achizitionare produse/servicii;
•Verifica tranzactiile efectuate prin intermediul site-urilor;
•Colaboreaza cu diferite departamente in vederea solutionarii sesizarilor/solicitarilor.
Beneficii:
•Bonusuri in functie de performanta;
•Posibilitati de dezvoltare profesionala;
•Activitate intr-o echipa tanara si dinamica;
•Alte compensatii si beneficii.