Cautam persoane din CLUJ pentru FOCUS GRUP
Cautam persoane ce sa participe la focus grupuri, in CLUJ, in perioada 8 si 9 februarie pentru care oferim RENCOMPENSA pentru timpul acordat, tichete in valoare de 70 lei.
Avem nevoie pentru discutiile din 8 si 9 februarie de FEMEI consumatoare de lichior cu varsta cuprinsa intre 30-45 ani.
Discutiile in ambele zile vor fi de la ora 16:30 si de la ora 18:30 la un hotel/cafenea central/centrala din orasul Cluj.
Durata discutiei: 1 ora si 45 minute.
Pentru participarea la discutie recompensa este de 70 lei in tichete cadou pe care le pot folosi pentru achizitionarea de produse din orice categorie: alimente, carburant etc.
Daca sunteti interesat sau aveti o recomandare pentru noi va rugam sunati la 742 - arata telefon - sau lasati-ne un mesaj si va sunam noi.
Focus-grup-ul este o tehnica de cercetare calitativa, ce consta in stabilirea unei discutii pe o tema data cu un grup alcatuit de regula din 8-10 participanti, timp de 1-2 ore. Metoda permite obtinerea unor informatii de mare profunzime referitoare la motivatiile si comportamentele categoriilor de interes. Aceasta tehnica poate fi folosita in domenii diverse precum:
- testarea mesajelor, produselor, reclamelor etc.
- identificarea perceptiilor asupra unui produs, organizatie, serviciu sau concept
- evaluarea / testarea campaniilor publicitare si promotionale
- identificarea profilului unui grup-tinta (consumatori ai unui produs s.a.)
- identificarea caracteristicilor unei marci (imaginea marcii) si pozitionarea acesteia intre marcile concurente pe piata
- identificarea mecanismelor decizionale care stau la baza optiunii intre mai multe alternative
- identificarea atitudinilor fata de un produs, fata de o idee sau o problematica
- identificarea setului de valori si aspiratii ale unui segment tinta
- schitarea unei strategii de campanie publicitara, de marketing
- stabilirea punctelor tari si slabe ale unui concept, program sau produs/marca etc.
Uneori cercetarea de tip focus-grup este si un preambul al cercetarii cantitative deoarece prin identificarea unor tendinte de comportament se faciliteaza alcatuirea chestionarului pentru cercetarea cantitativa.